Haemme uutta toiminnanjohtajaa

Ajankohtaista 06:46

HÄMEEN SOSIALIDEMOKRAATIT RY on Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen
piirijärjestö, jonka toimialueeseen kuuluu Hämeen vaalipiiri.

Etsimme palvelukseemme

TOIMINNANJOHTAJAA

TOIMINNANJOHTAJAN TEHTÄVÄNÄ ON vastata puoluetyön alueellisesta koordinoinnista, järjestötyön kehittämisestä sekä piirijärjestön talouden ja hallinnon ylläpitämisestä. Toiminnanjohtajan toimenkuvaan kuuluu myös poliittinen valmistelu ja piirihallituksen valmistelijan, esittelijän sekä sihteerin tehtävät.

Tehtäväkenttään sisältyvät lisäksi vaalikampanjointien koordinointi ja toteutus, luottamuspaikkaneuvottelut sekä koulutustoiminnan organisointi.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää

sosialidemokraattisen liikkeen läpikotaista tuntemusta, erinomaista ja käytännössä osoitettua järjestöosaamista. Kyky itsenäiseen työskentelyyn, neuvottelutaidot, yhteistyö- ja muutoskyky sekä valmius epäsäännöllisiin työaikoihin ovat toiminnanjohtajan työssä onnistumisen keskeisimpiä edellytyksiä. Valittavalta henkilöltä edellytämme myös tietoteknistä osaamista ja mahdollisuutta oman auton käyttöön.

Eduksi katsotaan yhteiskunnallinen koulutus, kielitaito sekä viestinnällinen osaaminen.

Työsopimus laaditaan toistaiseksi voimassa olevaksi.

Tehtävästä maksetaan Järjestötoimitsijain liiton työehtosopimuksen mukaista palkkaa.

Hakemuksien toimitus aikaa on jatkettu ja hakemukset pyydetään toimittamaan ma 13.05.2019 klo 16.00 mennessä sähköisesti osoitteella miia.nahkuri@gmail.com
sähköpostin otsikoksi merkintä ”Toiminnanjohtaja”.

Lisätietoja antaa puheenjohtaja Miia Nahkuri puh 040 825 5967 sekä varapuheenjohtajat,  Heikki Moilanen 040 548 8032 ja Sami Salminen 044 544 9204