Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Järjestöpäivät ON PERUTTU!

14 maaliskuun @ 11:00 - 15 maaliskuun @ 13:00

JÄRJESTÖPÄIVÄT ON PERUTTU!

SDP on tänään päättänyt siirtää puolueen Järjestöpäivät hallituksen suositusten perusteella myöhempään ajankohtaan. Hetki sitten julkaistun suosituksen mukaisesti suurien yleisötapahtumien järjestämistä ja niihin osallistumista olisi syytä välttää. SDP:n Järjestöpäivät olisi järjestetty tulevana viikonloppuna Vantaalla.

Järjestöpäivät siirretään myöhempään ajankohtaan, jossa ei ole nykyisen kaltaista terveydellistä riskiä. SDP haluaa omalla toiminnallaan kaikin tavoin estää korona-viruksen leviämistä. Seuraamme myös jatkossa viranomaisten ohjeita ja tiedotusta tarkasti ja nojaamme kaikessa päätöksenteossa terveysviranomaisten suosituksiin.

Tervetuloa SDP:n järjestöpäiville Vantaalle lauantaista 14.3. sunnuntaihin 15.3.2020. Luvassa on avartavia puheenvuoroja, monipuolisia työpajoja sekä verkostoitumista iltaohjelman merkeissä. Järjestöpäivät on suunnattu kaikille aktiiveillemme, erityisesti kuntavaaliehdokkuuteen ryhtyville jäsenille ja osastojen puheenjohtajille. Oma työpajalinjansa on myös kuntien kuntavaalipäälliköille.

Osallistumismaksu

Järjestöpäiville mahtuu 350 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Järjestöpäivien osallistumismaksu on 50 euroa, sisältäen tapahtuman ohjelman, lounaan, illallisen ja kahvit lauantaina sekä lounaan sunnuntaina.

Majoituksen osallistujat varaavat ja maksavat itse. Standard hotellihuoneen hinta SDP:n varaustunnuksella (BSDP140320) on yhden hengen huone 90€ ja kahden hengen huone 110€. (Pahoittelemme tammikuun järjestökirjeessä ollutta virheellistä informaatiota, majoitus ei kuulu hintaan.)

Ilmoittaudu

Huoneen varaaminen

Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse osoitteesta: http://www.scandichotels.fi/?bookingcode=BSDP140320

Varaukset voi tehdä varaustunnuksella BSDP140320 nettisivuilta, puhelimitse tai sähköpostilla hotellin myyntipalvelusta, yllä olevia yhteystietoja käyttämällä.Huoneet ovat varattavissa 29.2.2020 mennessä tai hotellin varaustilanteen mukaan.

OHJELMA:

Lauantai 14.3.2020

klo 11-12: Ilmoittautuminen ja lounas

klo 12: Järjestöpäivien avaus – SDP:n puheenjohtaja Antti Rinne

klo 12.10: Tervetuloa Vantaalle – Vantaan valtuuston puheenjohtaja Antti Lindtman

klo 12.15: Oma persoona vahvuutena sosiaalisessa mediassa – bloggaaja, somettaja Laura Satamo (Mamma rimpuilee)

klo 13.15: Vuorovaikutus, uuden oppiminen, innostaminen, itsensä johtaminen – aivotutkija Katri Saarikivi

klo 15:15-18:45 Työpajat (tutustu työpajojen alustavaan ohjelmaan, muutokset vielä mahdollisia).

klo 19:00 Illallinen

klo 21:00 KataCombo-tanssiorkesteri esiintyy

Tämän vuoden järjestöpäiville kutsumme erikseen myös kaikki SDP:n vuoden 2019 eduskuntavaali- ja eurovaaliehdokkaat.

Työpajat jatkuvat sunnuntaina aamulla klo 9.00 ja jatkuvat klo 12.30 asti. Järjestöpäivät päättyvät sunnuntaina puoluesihteerin yhteenvetoon ja lounaaseen klo 13.

Viikonlopun ohjelma koostuu yhteisen ohjelman lisäksi viime kertaiseen tapaan eri teemakokonaisuuksista, joista jokainen osallistuja voi valita mieleisensä työpajat.

Tiedot

Alkaa: