Lähde mukaan Hämeen Sosialidemokraattien piiriristeilylle!

Ajankohtaista

Hämeen Sosialidemokraatit järjestää syyspiirikokouksen jälkeen piiriristeilyn Tallinnaan Baltic Queenillä la 14.11.- su 15.11.2015. Risteilylle ovat lämpimästi tervetulleita kaikki piirin sosialidemokraatit sekä mukaan voi ottaa myös toiminnasta kiinnostuneen ystävän!  Menomatkalla teemme vierailun vielä määrittelemättömään kohteeseen Helsingissä, jossa pidetään ajankohtaiseen aiheeseen liittyvä miniseminaari.

Risteilylle lähteminen tapahtuu piirikokouksen jälkeen yhteiskuljetuksella Tervakosken Seuratalolta n. klo 14.00 ja paluu samaan paikkaan seuraavana päivänä n. klo 17.30.

Risteilyn hinta:

Neljän hengen hytti: 62,50 €/hlö

Kahden hengen hytti: 93,50€/hlö TÄYNNÄ!

Hinnat sisältävät risteilyn, aamiaisen laivalla, miniseminaarin Helsingissä ennen risteilyä sekä kuljetuksen Tervakoskelta Helsinkiin ja takaisin. Huomioittehan, että risteily järjestetään pikkujouluaikaan, mikä vaikuttaa hintaan.

Ole nopea, sillä paikkoja on rajallinen määrä!

Risteilylle voi ilmoittautua alla olevan linkin kautta löytyvällä lomakkeella 2.8. mennessä.

Ilmoittautumiset ovat sitovia! 2.8. jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme täyden osallistumismaksun.