Kesätapahtumat Hämeessä 2014

Alla listattuna kesätapahtumia, joissa SDP on mukana.

ELOKUU

la 2.8. klo 12 Uudenkylän Työväenyhdistyksen perinteinen kesäjuhla, Kesälä, Arrajärven rannalla.

Juhlapuhujana kansanedustaja Jouko Skinnari. Vastuuhenkilö Pekka Sillanmäki, pekka.sillanmaki@rondom.fi

su 3.8. klo 10-14 Laurin markkinat, Turengin tori, Janakkala. Tavattavissa kansanedustajia ja eduskuntavaaliehdokkaita. SDP:n pj Antti Rinne tavattavissa torilla klo 12-12.45, sekä Turengin Työväentalolla klo 13-14. Kansanedustajaehdokkaille ja käsipareiksi haluaville ilmoittautumiset 15.7. mennessä. Vastuuhenkilö Satu Koskela, satu.koskela732@gmail.com

su 3.8. klo 12.30-15.00 Puistopiknik, Linnanpuisto, Hämeenlinna. Vastuuhenkilö X,

pe 8.8.-la 9.8. klo 8-18 Anianpellon markkinat, Kalmarinranta, Vääksy. Ilmoittautumiset vko 30 mennessä. Vastuuhenkilö Antti Broman  bromanantti@gmail.com

la 9.8. klo 10-18-su 10.8. klo 10-17 Elomessut, Hämeensaari, Hämeenlinna. Vastuuhenkilö Leena Murtonen, leena.murtonen@aina.net

su 10.8. klo 9-13 Elomarkkinat, Orioninaukio, Orimattila. Vastuuhenkilö Kirsti Laatunen, kirsti.laatunen@phnet.fi

pe 22.8. klo 19.00-22.00 Kuuttomat tanssit, Katuman lava, Hämeenlinna. Tanssittajana Eino Gröhn.

la 23.8. klo 12 Demaritapaaminen, Herralan Kesis, Hahmajärventie 53, Herrala. Ilmoittautumiset 15.8. mennessä. Vastuuhenkilö Mari Kurisjärvi, mari.kurisjarvi@gmail.com

la 30.8. Humppilan Sos.-dem. Työväenyhdistys ry:n 110-vuotisjuhla, paikka ja ohjelma tarkentuu myöhemmin. Lisätietoa http://www.humppilandemarit.fi/. Vastuuhenkilö Anja Syrjälä, anja.syrjala@surffi.net